معرفی سایت ابزارهای وب

سرتاسر وب پر از سایتهای کوچک و بزرگی است که اقدام به ارائه ابزارهای مکمل طراحی وب می کنند. از سایتهای کپی کننده کدهای جاوا گرفته تا سایتهای ساخت کدهای مختلف نظیر ارائه آمار بازدید یا نمایش ابزارهای مختلف در سایت، همه و همه می توانند حاوی کد یا ابزاری باشند که برای شما مفید باشند.

اما امروز قصد معرفی وب سایتی داریم که مجموعه‌ای از ابزارهای مفید و کاربردی در زمینه طراحی وب را در خود جای داده است. البته نیاز نیست لزوما شما یک طراح وب باشید، همین که شما یک کاربر اینترنتی باشید کافیست تا یک سری به سایت ابزارهای وب بزنید.

معرفی وب سایت WebesTools

وب سایت webestools.com یکی از کاملترین وب سایتهای ارائه ابزارهای وب است. در این وب سایت و در منوی Tools ده ها ابزار متنوع برای افزایش قابلیتهای وب سایت و یا زیبا سازی آن قرار داده شده است.

روش استفاده از ابزارها در این وب سایت بسیار ساده است. کافیست ابزار مورد نظر را انتخاب کرده و تنظیمات خود را اعمال کنید و در نهایت کد تولید شده را کپی و در وب سایت خود (در قسمت مورد نظر) درج کنید.

ابزارهایی نظیر نمایش مکان شما در نقشه گوگل، ساخت دکمه های فلش، سرویسهای چت، نمایش پیج رنک در وب سایت، ساخت بوکمارک و منوهای به اشتراک گذاری، ساخت نوارهای ناوبری و … بخشی از ابزارهایی است که ممکن است به عنوان یک طراح وب و یا یک دارنده وب سایت یا وبلاگ به آن نیاز پیدا کنید.

اما اگر شما فقط یک کاربر ساده اینترنتی هستید نیز می توانید در این وب سایت از ابزارهایی نظیر ساخت انیمیشنهای مختلف از تصاویر، ساخت آواتار، ساخت امضای دیجیتالی، نمایش تمام لینکهای موجود در یک وب سایت، ساخت کدهای ASCII از تصاویر و … استفاده کنید.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer