جستجو و تحقیق درباره گوشی موبایل

در صورتی که قصد خرید گوشی جدیدی را دارید و امکانات و قابلیتهای گوشی برایتان مهم است، حتما از افراد مختلف پرس و جو و تحقیق می‌کنید تا یک گوشی متناسب با امکانات و مبلغ مورد نظر پیدا کنید.

جستجو و تحقیق درباره گوشی موبایل

بدون شک افراد پیشنهادهای مختلفی می‌دهند اما قادر به شرح تمام آپشنهای یک گوشی برای شما نخواهند بود. جدا از اینکه که ممکن است اشخاصی که شما را راهنمایی می کنند، خودشان نیز با تمام آپشنهای یک گوشی آشنا نباشند.

از اینرو وجود منبعی که اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع گوشی‌ها در اختیار شما قرار دهد، کمک بزرگی خواهد بود.

معرفی سایت جی اس ام آرنا

GSMArena یک وب سایت جامع و کامل در زمینه تحقیق درباره گوشی موبایل و معرفی امکانات و قابلیتهای آنهاست. این وب سایت دارای بانک اطلاعاتی کامل و بروزی از قدیمی‌ترین گوشی‌های موجود تا جدیدترین آنهاست. کافیست وارد وب سایت شوید و از ستون سمت چپ برند گوشی خود را انتخاب کنید تا تمام گوشیهای موجود برای شما لیست شوند.

معرفی سایت جی اس ام آرنا

سایت جی اس ام آرنا دارای موتور جستجوی بسیاری قدرتمندی نیز هست. کافیست نام و مدل گوشی مورد نظر را وارد کنید تا اطلاعات کامل و دقیقی از نوع گوشی، جنس بدنه، صفحه نمایش، صدا، حافظه، دوربین، باتری، سیستم عامل و … را به همراه تصویر گوشی و نیز نظر کاربران، به صورت مرتب در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان مثال برای جستجوی گوشی سونی اریکسون مدل K750 در فیلد جستجو وارد می کنیم: Sony Ericsson K750

همچنین می توانید مدل کلی از یک برند را برای جستجو انتخاب کنید. مثلا برای جستجوی گوشی‌های نوکیا سری لومیا وارد می کنیم: Nokia Lumia

اگر هم می خواهید تمام مدلهای یک برند را در سایت تخصصی موبایل gsmarena ببینید کافیست فقط نام برند را وارد کنید: مثلا: HTC

1 comments On جستجو و تحقیق درباره گوشی موبایل

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer