دانلود تصاویر پانوراما

تصویر پانوراما چیست؟

پانوراماها تصاویر طولی و عریض و در برخی موارد کروی هستند که بخشی از آن در معرض دید قرار می گیرد، حرکت پانوراما باعث می شود که در دریچه دید، تصویر به صورت یک فیلم ویدیویی از یک منظره یا هر محیط دیگری نمایش داده شود.
راه های مختلفی برای ساخت تصاویر پانوراما وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها عکسبرداری از یک منظره با استفاده از چند تصویر و اتصال تصاویر به یکدیگر است. البته این نوع تصاویر این روزها در صنعت، دندان پزشکی و ساخت تورهای مجازی نیز کاربرد وسیعی دارند.
امروزه دوربینهای به بازار عرضه شده که امکان عکسبرداری به صورت پانوراما با حرکت دوربین را نیز میسر کرده است.

معرفی سایت دانلود تصاویر پانوراما

Sites in 3D یکی از بهترین سایتها برای دانلود تصاویر پانوراما کروی یا ۱۸۰×۳۶۰ است. پانوراماهای ۱۸۰×۳۶۰ این امکان را به شما می‌دهد تا با ماوس (یا صفحه کلید) به صورت آزادانه و در محیطی سه بعدی دور تا دور (۳۶۰ درجه) خود را در محلی که از آن عکس برداری شده است ببینید. همچنین امکان نمایش نمای بالا و پایین پانوراما (۱۸۰ درجه) نیز وجود دارد.

دانلود تصاویر پانوراما

این سایت حاوی هزاران پانورامای سه بعدی زیبا و متنوع از اماکن مذهبی، آثار باستانی، مقبره ها، کاخها ،موزه ها، هتلها، برجها و قلعه ها، میادین، پارکها و طبیعت، دریاچه ها و … است.

جستجوی تصاویر پانوراما

اگر به دنبال پانورامای خاصی می گردید کافی است بعد از مراجعه به این سایت کشور، شهر و مکان مورد نظر را انتخاب کنید تا پانوراماهای موجود نمایش داده شوند. پانوراماهای موجود در این سایت دارای فرمت exe (اجرایی) می باشند و برای نمایش به هیچ برنامه خاصی نیاز ندارند.

استفاده از تصاویر پانوراما

پس از دانلود تصاویر پانوراما و در هنگام مشاهده پانورامای مورد نظر با استفاده از کلیدهای جهت نمای کیبورد یا حرکت ماوس می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید. همچنین با استفاده از دکمه F5 می‌توانید تصاویر ۳۶۰ درجه را به عنوان محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) ویندوز خود انتخاب کنید که در این صورت اسکرین سور به صورت خودکار به گشت و گذار در پانوراما می‌پردازد و با حرکت ماوس از اسکرین سیور خارج خواهید شد. اگر پانوراماهای دیگری در مسیر اجرای پانوراما وجود داشته باشد، با استفاده از کلید Enter می توانید پانورامای بعدی را مشاهده کنید. برای آشنایی با امکانات دیگر پانوراما و کلیدهای مربوطه نیز می توانید از کلید F1 استفاده کنید.

در این سایت می توانید پانوراماهای سه بعدی زیبایی نیز پیدا کنید که البته برای مشاهده آنها به صورت سه بعدی نیاز به عینکهای سه بعدی دارید.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer