موشک کاغذی با تکنولوژی PowerUp3

همه ما موشکهای کاغذی را برای خود یا فرزندانمان درست کردیم و با طرز ساختن آنها آشنا هستیم. هر چند تمام موشکهای کاغذی به یک شکل ساخته می‌شوند اما با تغییرات خاصی می‌توان برد پروازی این موشکهای کاغذی را افزایش داد. اما آیا به این فکر کردید که بتوانید این موشکهای کاغذی را در هوا کنترل کنید و ساعتها آن را به پرواز درآورید. موشک کاغذی الکتریکی راهکار پیشنهادی ما است!

موشک کاغذی الکتریکی

Mick Shai یک خلبان و مبتکر پرواز است که به پرواز علاقه بسیار زیادی دارد. از نظر او همه مردم باید لذت کنترل پرواز را تجربه کنند. شای اختراع جالب و منحصر بفردی داشته که می‌توان بر رو آن نام موشک کاغذی الکتریکی رو گذاشت. او پس از ۲ سال و آزمایش ۵۷ قطعه مختلف او دستگاه خود را با نام PowerUp3 تکمیل کرد.

موشک کاغذی الکتریکی

تکنولوژی PowerUp3

PowerUp3 یک کیت الکتریکی است که با قرارگیری بر روی موشک کاغذی امکان حرکت آن در مسیرهای طولانی و نیز کنترل موشک کاغذی با موبایل را به شما می‌دهد. تمام کاری که شما باید بکنید این است که یک موشک کاغذی ساخته و دستگاه PowerUp3 را بر روی آن نصب کنید.

موشک کاغذی با تکنولوژی PowerUp3

روی این دستگاه یک پره و یک قطعه هدایت‌گر نصب شده و در جلوی آن یک چیپ قرار دارد که امکان کنترل آن توسط گوشی را به شما می‌دهد. این چیپ از تکنولوژی بلوتوث پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ با اتصال به پورتهای USB را دارد. همچنین این چیپ ضد ضربه است و در برابر ضربات ناشی از سقوطهای ناگهانی موشک مقاوم است که خیال شما از صدمات دستگاه آسوده می‌کند.

تمام موارد نیاز برای ساخت موشک کاغذی کنترل از راه دور در PowerUp3 تعبیه شده و تنها کاری که شما باید انجام دهید ساخت یک موشک کاغذی ساده است!
برای اطلاعات بیشتر ویدیو زیر تحت عنوان کنترل موشک کاغذی با موبایل را مشاهده کنید.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer