معرفی سایت ساخت تصاویر جالب

photo_funia_300

نرم افزارهای گرافیکی زیادی برای ویرایش و زیباسازی تصاویر وجود دارند. برخی از این نرم افزارها مانند Photoshop تقریبا تخصصی هستند و انجام کارهای حرفه‌ای با آن نیازمند تجربه و آشنایی کافی با نرم افزار است.

نرم افزارهای ساده‌تری نیز وجود دارند که تنها با دریافت یک تصویر، به آن افکتها و جلوه‌های زیبا اعمال می‌کنند. کار با این نرم افزارها بسیار ساده است، کافیست تصویر مورد نظر را انتخاب کنید تا به عنوان مثال برنامه آن را بر روی یک تابلوی تبلیغاتی در خیابانی شلوغ قرار دهد. البته این نرم افزارها نیز محدودیتهایی دارند. تعداد کم الگوها و نیز رایگان نبودن برنامه برخی از کاستی‌های این نرم افزارها است.

معرفی سایت فتوفانیا

در این میان سایتهایی نیز وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید به تصاویر خود جلوه‌های زیبایی اعمال و آنها را به اشکال مختلف ویرایش و تزئین کنید.

سایت photofunia بهترین و کاملترین سایت برای ساخت تصاویر جالب و زیباسازی آنها است. در این سایت بیش از ۶۰۰ حالت مختلف و متنوع در دسته‌های گوناگون نظیر نمایش تصویر در تلویزیون، بیلبوردها، کتاب، مجله، پوستر، قاب، تقویم، پازل و … وجود دارد.

کافیست وارد سایت فوتوفانیا شده و حالت مورد نظر را انتخاب کنید. سپس تصویر یا تصاویر درخواستی را از روی هارد دیسک خود انتخاب کنید. برخی طرحهای موجود در سایت امکان درج متن را نیز دارند. در این صورت می‌توانید متن مورد نظر خود را نیز وارد و سپس بر روی دکمه ی Go کلیک کنید.

برخی از جلوه‌های موجود در سایت فوتوفانیا متحرک نیز هستند و شما می‌توانید تصویر خود را به صورت متحرک (انیمیشن) و با فرمت GIF ذخیره کنید.

سایتهای مشابه فتوفانیا

البته سایتهای بسیار زیادی برای ویرایش و زیباسازی عکس وجود دارند که می‌توانید از آنها نیز برای ساخت تصاویر زیبا از عکسهای خود استفاده کنید.
برخی دیگر از سایتهای ساخت عکسهای جالب عبارتند از:

سایت فتو فیس فان

سایت photofacefun.com یکی از رقبای جدی وب سایت فتوفانیا است که علاوه بر تنوع بسیار بالا و تصاویر با کیفیت، قابلیتهایی مانند ویرایش آنلاین تصاویر، اعمال فیلترها و جلوه‌های ویژه به عکس و ساخت تصاویر Face in Hole را نیز به شما می‌دهد.

سایت لوناپیکس

سایت loonapix.com نیز مانند سایتهای فتوفانیا و فتو فیس فان دارای تنوع بسیار بالایی است و به تنهایی می‌‌تواند تمام نیازهای شما را در زمینه زیباسازی تصاویر، قرار دادن عکس در قابهای زیبا، ساخت فتو آرت و تصاویر Face in Hole و ویرایش آزادانه تصاویر برآورده کند.

سایت فانی فو تو

سایت funny.pho.to یکی دیگر از وب سایتهای مطرح در زمینه ویرایش تصاویر است که حالتهای ویرایشی زیبا و متنوعی نظیر برای ساخت تصاویر خلاقانه، ترکیب تصاویر و ایجاد اشکال مختلف، ساخت فریمهای چندگانه از عکس، قرار دادن عکس در قاب، قرار دادن عکس بر روی پول، قرار دادن چهره روی صورت حیوانات، قرار دادن عکس بر روی لباس سلبریتی‌ها، ساخت نقاشی از تصاویر و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایتهای جالب بیشتر برای زیباسازی عکس:

فان فتو باکس | funphotobox.com

فتو ۵۰۵ | photo505.com

انی میکینگ | anymaking.com

یور کاور | yourcover.com

فستی سایت | festisite.com

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer