بازی فکری و سرگرم کننده ۲۰۴۸

بازی ۲۰۴۸ یک بازی بسیار ساده و در عین حال به شدت سرگرم کننده و اعتیادآور است. این بازی از یک خانه مربعی ۴x4 تشکیل شده و در ابتدا عدد ۲ در دو خانه نمایش داده می‌شود و بقیه خانه‌ها خالی هستند.

روش انجام بازی ۲۰۴۸

شما باید با استفاده از کلیدهای جهت‌نمای صفحه کلید مربعهای حاوی عدد را به یکی از ۴ جهت اصلی حرکت دهید. در طول حرکت اگر دو عدد یکسان در جهت حرکت در کنار یکدیگر قرار بگیرند، دو عدد موجود با یکدیگر جمع و در یک خانه قرار می‌گیرند و خانه دیگر خالی می‌شود. شما باید این کار را آن قدر انجام دهید که از جمع اعداد مشابه به عدد ۲۰۴۸ برسید و برنده بازی شوید.

البته مشکلی که پیش روی شماست این است که با هر استفاده از کلیدهای جهت نما یک عدد دیگر در خانه‌های خالی قرار می‌گیرد و اگر حساب شده عمل نکنید، تمام خانه‌ها پر شده و امکان حرکت را نخواهید داشت و به عبارت دیگر بازنده خواهید بود.

پایان بازی ۲۰۴۸

منطقا باید با رسیدن به عدد ۲۰۴۸ بازی به پایان برسد. اما اینطور نیست، البته برنامه به شما پیغام می‌دهد که شما برنده شدید ولی می‌توانید بازی را تا بی نهایت ادامه دهید.

ما خودمان تا عدد ۴۰۹۶ هم رسیده‌ایم و بازی باز هم ادامه داشته است، اما موضوعی که هست در دیتابیس برنامه عدد ۸۱۹۲ ثبت نشده‌است و معلوم نیست در صورت رسیدن به این عدد چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر شما توانستید به این عدد برسید به ما هم اطلاع دهید.

4096

البته این بازی به شدت اعتیادآور است و اگر وقت زیادی برای بازی ندارید و می‌خواهید فقط برخی اوقات سرگرم باشید، بهتر است از بازی دیگری استفاده کنید.

بازی ۲۰۴۸ را به صورت آنلاین بازی کنید

مشکلی در بارگیری فایل بازی وجود دارد!

توجه: برای اجرای این بازی به نرم افزار Adobe Flash Player نیاز دارید. در صورتی که این نرم افزار بر روی مرورگرتان نصب نیست از اینجا دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی ۲۰۴۸

در صورتی که می‌خواهید این بازی را بر روی کامپیوترتان داشته باشید، می‌توانید نسخه آفلاین بازی ۲۰۴۸ را از اینجا دریافت کنید.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer